آنالیز وبسایت

راه موفقیت خود را آنالیز کنید

آیا از عملکرد وبسایت خود رضایت دارد؟ اگر پاسخ شما منفی است، با خدمات آنالیز وبسایت فرصت های بهبود عملکرد وبسایت خود را از ترافیک گرفته تا فروش شناسایی کنید. خدمات آنالیز وبسایت با اندازه گیری کیفی و کمی ترافیک، به تحقق نتایج مطلوبی همچون افزایش ترافیک، سرنخ و درآمد کمک می کند.

آیا برای دریافت خدمات آنالیز وبسایت آماده اید؟ کارشناسان ما منتظر پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

آنالیز وبسایت
آنالیز وبسایت

آنالیز وبسایت شامل چه خدماتی است؟

ما در نارون به بهبود توانایی وبسایت شما در دستیابی به نتایج واقعی کمک می کنیم. کارشناسان ما وبسایت شما را از جنبه های مختلفی مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند.

آنالیز طراحی وب

در صورتی که وبسایت شما از لحاظ طراحی جذاب نباشد، 38 درصد بازدیدکنندگان با آن تعاملی نخواهند داشت. مخاطب انتظار طراحی و ساختاری چشم نواز دارد.

در گام اول میزان سازگاری طراحی وب با خصوصیات برند شما مورد بررسی قرار می گیرد. وبسایت آیینه ای تمام قد از کسب و کار شماست و به ایجاد ذهنیت نزد مخاطب کمک می کند. یک طراحی خوب دارای تم رنگی همگام با برند شماست.

کارشناسان نارون وبسایت شما را از لحاظ برندینگ، طراحی و تم رنگی آنالیز می کنند تا بهترین تصویر از کسب و کار شما در ذهن مخاطب ایجاد شود.

در گام بعد عناصر وبسایت شما بررسی خواهند شد. وجود عناصر اشتباه در صفحه باعث دفع بازدیدکننده از مرور وبسایت می شود. ما عناصر متعدد صفحات شما، از فراخوان به عمل ها (CTA) گرفته تا تصاویر را بررسی می کنیم تا از قرار داشتن آن ها در موقعیت مناسب جهت افزایش تعامل اطمینان حاصل کنیم.

در گام آخر نیز عملکرد صفحات شما در موبایل مورد بررسی قرار می گیرد. امروزه اکثر افراد از موبایل خود برای یافتن کالاها و خدمات مختلف استفاده می کنند. از اهمیت خوانایی وبسایت در موبایل هرچه بگوییم کم گفته ایم!

آنالیز وبسایت
آنالیز وبسایت

آنالیز سرعت بارگذاری صفحات

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بهبود وبسایت، سرعت بارگذاری صفحات است. مخاطب آنلاین از انتظار برای بارگذاری صفحات بیزار است. اگر بارگذاری وبسایت شما بیشتر از 3 ثانیه طول می کشد، ریسک از دست دادن 53 درصد از مخاطبان خود را به جان خریده اید. مخاطب امروزی به دنبال سریع ترین راه دستیابی به اطلاعات است.

اگر وبسایت شما دیر بارگذاری ‌شود، احتمالا مخاطب از صفحه شما خارج شده و وارد صفحه رقیب می‌شود. برای جلوگیری از کاهش و از دست رفتن سرنخ ها بایستی عملکرد فعلی وبسایت خود را آنالیز و آن را به روز رسانی کنید.

آنالیز تجربه کاربری (UX)

اگر می‌خواهید سرنخ‌ها زمان بیشتری را در صفحات شما سپری کنند، بایستی تجربه کاربری مثبتی برای مخاطبان فراهم کنید.

ما در نارون با تست و تحلیل تجربه کاربری فعلی شما، کاربرپسند وبسایت را مورد بررسی قرار داده و امکان بهبود آن را ارزیابی می کنیم. ساختار، امکانات و طراحی وبسایت از لحاظ ارائه بهترین تجربه برای کاربر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بررسی ها شامل آنالیز بازدیدکنندگان، آنالیز هیت مپ ها، زمان بارگذاری صفحات، تست A/B و … خواهد بود.

آنالیز وبسایت
آنالیز وبسایت

آنالیز بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو (SEO) بخشی حیاتی از کسب و کار شماست. یک استراتژی سئو قوی باعث دیده شدن کسب و کار شما در نتایج مرتبط جستجو می شود و ترافیک باکیفیتی روانه وبسایت شما خواهد کرد.

ما به شما در پیدا کردن نقاط ضعف استراتژی سئو خود کمک می کنیم. همچنین با شناسایی عوامل سئو داخلی و خارجی تاثیرگذار بر جایگاه جستجوی شما، نقاط قوت و مواردی که بایستی تقویت شوند را تعیین می کنیم.

در آنالیز سئو به جنبه های مختلفی همچون لینک های شکسته، خطاهای پویش، ایرادات کدنویسی، زمان بارگذاری و… پرداخته و در نهایت گزارشی جامع که در برگیرنده راهکارهای رفع مشکلات است را به شما تقدیم می کنیم.

آنالیز محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا، ترافیک ارزشمندی را روانه صفحات شما می کند. اگر استراتژی بازاریابی محتوای قدرتمندی ندارید، قید فرصت‌های رشد وبسایت خود را زده و زمینه را برای رقبا فراهم کرده‌اید.

ما در نارون با بررسی دقیق محتوای فعلی شما، تطابق آن با پرسونای مخاطب کسب و کارتان را تعیین می کنیم. محتوای شما بایستی ارزشمند بوده و مخاطب را مجاب به تعامل کند. ما به شما کمک می کنیم محتوایی بسازید که به روز، کاربرپسند و با طراحی مناسب باشد.

پس از بررسی محتوا و شناسایی کاستی ها و نقاطی که پتانسیل بهبود دارند، به شما راهکارهای لازم برای بهبود کیفیت محتوا را می دهیم.

آنالیز وبسایت

چرا آنالیز وبسایت برای بازاریابی آنلاین من مهم است؟

از میان دلیل های متعددی که می توان مطرح کرد، به سه دلیل مهم برای آنالیز منظم وبسایت اشاره می کنیم.

شناخت بهتر مخاطب

شناخت بهتر مخاطب

اساسا وبسایت برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف طراحی و توسعه می یابد. با آنالیز وبسایت می توان دید که آیا وبسایت در تعامل با مخاطب و حفظ او در صفحه کارایی مناسبی دارد یا خیر. خواهید فهمید که کدام جنبه های وبسایت شما متناسب با نیازهای مخاطب طراحی شده و کدام بخش ها را می توان برای تعامل بهتر کاربر، بهبود داد. با آنالیز وبسایت می توان سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق، تفریح ها و عادات خرید مخاطب را تا حد زیادی شناسایی کرد. این دانش به ایجاد بهتر پرسونای مخاطب و سازگاری دادن وبسایت نسبت به این پرسونا کمک می کند.

تولید محتوای بهتر

تولید محتوای بهتر

محتوا بخشی جدا ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ است. آنالیز وبسایت به شما در تولید محتوای بهتر و در نتیجه دریافت ترافیک با ارزش بیشتر کمک می کند. با آنالیز محتوا قادر به دیدن محتواهایی خواهید بود که ترافیک و مخاطب بیشتر را جلب می کنند. با این فرآیند می توانید ببینید که کدام محتوا بیشترین تعامل را ایجاد می کند و سپس از قالب و استایل آن برای محتواهای آینده استفاده کنید. همچنین با پیدا کردن عناوینی که بیشترین بازدید را دارند می توان استراتژی محتوا را اصلاح کرد. هرچه تعامل مخاطب با محتوا افزایش پیدا کند، سرنخ های بیشتری برای کسب و کار ایجاد می شود.

دیده شدن در نتایج جستجو

دیده شدن در نتایج جستجو

دیده شدن در نتایج جستجو باعث رشد و دریافت سرنخ های بیشتری می شود. جستجو نقش برجسته ای در آماده شدن مخاطب برای خرید بازی می کند. اگر قصد دارید که در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید، خدمات آنالیز وبسایت دید جامعی از نحوه بهبود عملکرد جستجوی شما ارائه می دهد.

آنالیز وبسایت

اگر وبسایت خود را بهینه سازی نکنید، کسی شما را پیدا نخواهد کرد. با خدمات آنالیز وبسایت می توان کمبودها و نواقص را شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آن ها را مشخص کرد تا جایگاه وبسایت در نتایج جستجو ارتقا پیدا کند. با ما تماس بگیرید و راهکارهای پویا سازی وبسایت خود را شناسایی کنید.

آنالیز وبسایت