اینفلوئنسر مارکتینگ

برای برند خود پیوندهای استراتژیک و ارزشمند ایجاد کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ در صورت اجرای صحیح علاوه بر ایجاد آگاهی از برند، باعث تحریک مخاطب به انجام عمل مدنظر می شود. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون فقط به «سلبریتی های اجتماعی» بابت تبلیغ برند شما پول نمی دهیم، بلکه از استراتژی های بازاریابی اینفلوئنسری جهت فروش کالا، تغییر رفتار و الگوهای خریدار، و هدایت مخاطب در چرخه عمر مشتری استفاده می کنیم.

با ما تماس بگیرید و اینفلوئنسر مارکتینگ را با نتایج واقعی اجرا کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ به فرآیند معرفی و صحبت درباره کسب و کار شما توسط افراد شناخته شده در حوزه کاری شما گفته می شود. این روش به ایجاد ارتباط و حفظ مشتریان وفادار کمک می کند. اینفلوئنسرها قدرت متقاعد ساختن مخاطبان خود به قبول نظرات خود را دارند.  با توجه به اینکه مردم به طور متوسط 30 درصد از زمان آنلاین خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند، این پلتفرم ها مکانی مناسب برای استفاده از نظرات دیگران است.

با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ می توان از پلتفرم های شبکه های اجتماعی، وبسایت ها و بلاگ ها جهت شکل دادن به نظرات و تصمیمات خرید مخاطب هدف بهره برد. این کار با برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای حوزه کاری مرتبط جهت به اشتراک گذاری خدمات یا کالاهای شما با مخاطبان آن ها انجام می شود.

چرا در اینفلوئنسر مارکتینگ سرمایه گذاری کنم

اینفلوئنسر مارکتینگ هوشمند

ما برای شما 8 دلیل می آوریم

1. مصرف کنندگان به اینفلوئنسرها اعتماد می کنند

مصرف کنندگان به نظرات اینفلوئنسرها بیشتر از تبلیغات اعتماد می کنند. مطالعات نشان داده اند که بازاریابی شفاهی در مقایسه با تبلیغات پولی، باعث دو برابر شدن فروش می شود. اگر به دنبال به حداکثر رساندن تاثیر خود بر خریداران هستید، اینفلوئنسر مارکتینگ گزینه مناسبی است. همکاری با اینفلوئنسری که مخاطب شما به او اعتماد دارد، به کسب و کار شما در کسب درآمد بیشتر، رشد بیشتر و توسعه کالا کمک می کند.

2. اینفلوئنسر مارکتینگ باعث ایجاد سرنخ، تبدیل و فروش می شود

هرگاه اینفلوئنسری درباره برند شما صحبت می کند، پتانسیل جذب سرنخ، تبدیل و مشتری جدید فراهم می شود. چرا که صحبت های اینفلوئنسر به معنای تایید برند شما تلقی می شود. این تایید، مخاطبان را به متناسب بودن کالا یا خدمات شما با نیازهای آن ها متقاعد می سازد. اینفلوئنسر مارکتینگ نه تنها به شما در جذب سرنخ کمک می کند، بلکه این سرنخ ها با کیفیت هستند. چرا که مخاطب هدف شما را نشانه می رود.

3. مصرف کنندگان سریع تر تبدیل می شوند

اینفلوئنسر مارکتینگ باعث حرکت سریع تر مصرف کنندگان در قیف فروش شما می شود. در تصمیم گیری مخاطب نسبت به خرید یک محصول، نظرات فردی مورد اعتماد نقشی بزرگ ایفا می کند.

4. نرخ بازگشت سرمایه اینفلوئنسر مارکتینگ بالاست

اینفلوئنسر مارکتینگ همانند راهکارهای دیگر دیجیتال مارکتینگ ROI بالایی دارد. بنا به مطالعات انجام شده، ROI اینفلوئنسر مارکتینگ 650 درصد است. این نرخ بالا امکان توسعه کسب و کار و حتی ارائه کالاها یا خدمات جدید را فراهم می کند.

5. اینفلوئنسر مارکتینگ باعث تقویت آگاهی از برند می شود

آگاهی از برند یکی از مهم ترین اهداف فعالیت های بازاریابی است. آگاهی از برند تاثیر مستقیمی بر تولید سرنخ و فروش دارد. با اینفلوئنسر مارکتینگ می توان علاوه بر قرار دادن کالا یا خدمات در معرض دید مخاطب هدف، تاییدیه فرد مورد اعتماد مخاطب را نیز در حین معرفی دریافت کرد. این قالب بازاریابی در کنار آشنایی مخاطب با کسب و کار شما، باعث ایجاد آگاهی از برند می شود. اینفلوئنسر مارکتینگ روشی هوشمندانه در ترویج کالا یا خدمات شماست اما هر اینفلوئنسری مناسب نیازهای شما نیست.

6. اینفلوئنسر مارکتینگ باعث افزایش اعتبار می شود

زمانی که یک اینفلوئنسر درباره کسب و کار شما صحبت می کند، قابلیت اتکا، درست بودن و اعتبار شما را نزد مخاطبان خود تایید می کند. این عمل تاثیری مستقیم بر نظر مخاطب نسبت به کالا یا خدمات شما دارد. با جلب اعتماد مخاطب و کسب اعتبار نزد او، امکان تبدیل مخاطبان اینفلوئنسر به مشتریان جدید شما فراهم می شود.

7. اینفلوئنسر مارکتینگ سیگنال های SEO را بهبود می بخشد

نه تنها می توان با اینفلوئنسر مارکتینگ تعداد دنبال کنندگان و تعامل را افزایش داد، بلکه امکان ارتقای جایگاه وبسایت در نتایج جستجوی ارگانیک نیز فراهم می شود. در تعیین جایگاه وبسایت شما در صفحه نتایج جستجو بیش از 200 عامل دخیل هستند. یکی از این عوامل بک لینک است. بک لینک به عنوان سیگنال اعتماد برای موتورهای جستجو عمل می کند. با اینفلوئنسر مارکتینگ می توان لینک های با اعتبار بالایی برای وبسایت ایجاد کرد.

8. اینفلوئنسر مارکتینگ باعث افزایش حفظ مشتری می شود

هزینه جذب مشتری جدید نسبت به هزینه حفظ مشتری 10 برابر بیشتر است. از آن جایی که اکثر کسب و کارها در حفظ مشتریان فعلی خود مشکل دارند، تمرکز خود را معطوف به جذب مشتریان جدید می کنند. بنا به مطالعات انجام شده، اینفلوئنسر مارکتینگ تا 40 درصد نرخ حفظ مشتری را افزایش می دهد. این افزایش برای هر مقیاس کسب و کاری چشمگیر و ملموس است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

92 درصد افراد به توصیه های دیگران بیشتر از تبلیغات برندها اعتماد دارند.  

خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ نارون

اینفلوئنسر مارکتینگ نارون فرآیندی متشکل از ده مرحله است.

قدرت اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

اینفلوئنسر مارکتینگ

عصر دیجیتال فرصت های زیادی را برای افراد زیادی در جهان ایجاد کرده است. به طور خاص، اینترنت باعث ساده تر شدن برقراری ارتباط بدون مرز در سراسر جهان شده است. در نتیجه کارفرمایان زیادی با استفاده از این مزیت، از طریق راهکارهای بازاریابی غیرمستقیم آنلاین، در راستای دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر بهره برده اند. اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از این راهکارهای غیرمستقیم است. مصرف کنندگان دائما در حال نگاه کردن به دیگران و شبکه های اجتماعی جهت تصمیم گیری درباره خرید خود هستند. از این رو اینفلوئنسر مارکتینگ بایستی بخشی از استراتژی جامع دیجیتال مارکتینگ شما در برقراری ارتباط های جدید باشد.

73 درصد بازاریاب ها بخشی از بودجه بازاریابی خود را به اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص می دهند.

چرا خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ نارون را انتخاب کنم

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرهای تخصصی

ما در انتخاب اینفلوئنسرها فقط به تعداد دنبال کننده های آن ها توجه نمی کنیم. بلکه کیفیت و ارزشی که اینفلوئنسر به مخاطبان خود ارائه می دهد و قدرت نفوذ او اولویت اول است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

راهکار داده محور

داده ها هیچ وقت دروغ نمی گویند. راهکارهای ما بر اساس داده های قبلی شما و تجربیات قبلی ما طراحی می شوند. پشتیبان نتایج ما نیز داده هایی خواهند بود که در انتهای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ به شما ارائه می دهیم.

اینفلوئنسر مارکتینگ

شفافیت کامل

ما به ارائه شفافیت و صداقت کامل در ارتباطات خود افتخار می کنیم. در تمامی مراحل کار از قرار گرفتن شما در جریان آخرین اخبار و تغییرات روند کار اطمینان حاصل می کنیم. شفافیت ما یکی از وجوه تمایز ماست.