تبلیغات کلیکی (PPC)

دیده شوید و سرنخ های بیشتری جذب کنید

شرکت های زیادی به دنبال راه های سریع و موثر برای قرار گرفتن در معرض دید مشتریانی با نرخ تبدیل بالا هستند. تبلیغات کلیکی راهی موفق در هدایت مشتری به وبسایت شماست که در صورت اجرای صحیح تاثیر سریعی بر کسب و کار شما خواهد داشت.

با خدمات تبلیغات کلیکی نارون نمایش برند خود را بهبود بخشید و مخاطب ایده ال خود را هدف بگیرید.

تبلیغات کلیکی

نرخ تبدیل کلیک های ورودی از PPC نسبت به کلیک های ارگانیک 1.5 برابر بیشتر است.

در تبلیغات کلیکی درست تصمیم بگیرید

تبلیغات کلیکی، شتابنده رشد برای کسب و کارها

چشم انداز جهان دیجیتال با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است. هر روز وبسایت های بسیار زیادی راه اندازی می شوند. امروزه از شرکت های کوچک گرفته تا هولدینگ های چندملیتی، همه در فضای اینترنت در حال بالا و پایین کردن گزینه های تبلیغاتی خود و به حداکثر رساندن مسیرهای تبدیل هستند. هرچند افزایش فرصت های بازاریابی، چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد.

برخی کسب و کارها علیرغم در دسترس بودن ابزارهای تبلیغات و کانال های دیجیتال مارکتینگ، به چشم مخاطب هدف خود نمی آیند. در نتیجه فعالان بازار در مسیر سربالایی بازاریابی، اغلب به نتایج دلخواهی نمی رسند. برخی از چالش های پیش روی تبلیغات شامل افزایش رقابت ، برآیند بالای هزینه تبلیغات دیجیتال، مشتریان گریزپا، تقویت ad blocker ها، تغییر تقاضای مشتری، استانداردهای متغیر بازار است.

تبلیغات کلیکی

اگر به دنبال راهی سریع برای تقویت کمپین بازاریابی خود هستید، تبلیغات کلیکی راهی سودمند است.

با تبلیغات کلیکی هدفمند می توانید کنترل کاملی بر نحوه نمایش تبلیغات خود داشته باشید و تنها بابت ورودی های واقعی هزینه پرداخت کنید.

سئو (SEO) یا تبلیغات کلیکی : کدامیک استراتژی بهتری برای برند شماست

بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

سئو راهکاری موثر برای بهبود ترافیک ارگانیک، ایجاد آگاهی از برند، افزایش اعتبار آنلاین و بدست آوردن اعتماد مشتری است. هرچند از زمان آغاز فعالیت های سئو تا مشاهده نتایج اولیه چیزی حدود چهار تا شش ماه زمان می برد. تحقیقی که توسط وبسایت مرجع Ahrefs انجام شده که نشان می دهد تنها 5.7 درصد صفحات وب با کلمه کلیدی تک واژه ای در فهرست 10 نتیجه اول جستجو به نمایش در می آیند. حتی برای این صفحات محدود هم فاصله ای بین دو تا شش ماه لازم بوده تا به این جایگاه برسند.

سئو زمان لازم دارد. به همین دلیل افرادی که تمام تمرکز خود را بر تقویت جستجوی ارگانیک می گذارند، معمولا در بازه زمانی تعریف شده خود به اهداف بازاریابی دست پیدا نمی کنند. اگر به دنبال راهکار بازاریابی می گردید که بر آن کنترل کامل داشته و نتایج سریعی بگیرید، تبلیغات کلیکی گزینه شماست.

تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی (PPC)

در طی سالیان اخیر تبلیغات کلیکی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین بوده است. PPC به کسب و کارها اجازه می دهد که کنترل کاملی بر هزینه تبلیغات خود داشته باشند. و همچنین برند خود را در مقابل مخاطب هدف در زمان و مکان درست به نمایش بگذارند.

در حالت ایده ال تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی بهترین راهکار برای دستیابی به نتایج هدفمند است. کمپین های سئو و تبلیغات کلیکی یکپارچه موجب افزایش نمایش برند، هدایت ترافیک مرتبط و مزایای بلند مدت می شود. هرچند اگر پنجره زمانی شما برای تبلیغ کالا یا خدمات محدود است، PPC به احتمال زیاد مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

79 درصد بازاریاب ها PPC را برای کسب و کار خود مفید می دانند.

در سال 2017 هفت میلیون کسب و کار بیش از 10 میلیارد دلار صرف PPC کرده اند.

تبلیغات کلیکی چیست ؟

کسب و کار خود را با کمپین های بهینه رشد دهید

تبلیغات کلیکی یکی از محبوب ترین چارچوب ها برای دستیابی به نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاست. اما تبلیغات کلیکی چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟

تبلیغات کلیکی یا PPC مدلی از بازاریابی است که در آن با پرداخت پول به وبسایت های پربازدید و موتورهای جستجو همچون گوگل، تبلیغات به گروه مخاطب هدف نمایش داده شده و آگاهی از برند افزایش می یابد. در این مدل تنها زمانی که مخاطب روی تبلیغ کلیک کرد، هزینه از موجودی تبلیغ دهنده کسر می شود.

اولین چیزی که با شنیدن تبلیغات کلیکی به ذهن متبادر می شود، تبلیغات کلیکی گوگل است. در صورتی که امروزه پلتفرم های PPC مختلف بومی با هدف گیری مخاطب ایرانی در دسترس قرار دارند. PPC امکان نمایش تبلیغ بر روی پلتفرم ها و وبسایت های پربازدید را برای کسب و کارهایی که به دنبال دیده شدن هستند فراهم می کند. تقریبا تمامی تبلیغاتی که روزانه در گوشه و کنار وبسایت های پر مخاطب دیده می شوند از نوع PPC هستند.

تبلیغات کلیکی

انواع مختلف تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که بسته به هدف کسب و کار و استراتژی بازاریابی، از یک یا چند مسیر انجام می شود.

گوگل

گوگل

تبلیغ در گوگل شناخته شده ترین و قدرتمندترین روش تبلیغات کلیکی است. در این روش، تبلیغ شما در نتایج جستجو و در فضایی اختصاصی به مخاطبی نشان داده می شود که به دنبال کالا یا خدمات شما می گردد. این تبلیغات مناسب کسب و کارهایی است که به دنبال سرنخ های قوی و مشتریان جدید هستند.

تبلیغ بنری

تبلیغ بنری

در این نوع از تبلیغات، با انتخاب عناصر بصری مناسب و محتوای نوشتاری جذاب، تبلیغ شما با اندازه تعیین شده در بهترین جایگاه های وبسایت های خبری و پربازدید به نمایش در می آید. تبلیغ بنری بایستی از نظر طراحی گرافیک، پیام و CTA بهینه بوده تا بهترین عملکرد را در جذب مشتریان بالقوه داشته باشد.

تبلیغ ریتارگتینگ

تبلیغ ریتارگتینگ

ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به مشتریان با نرخ تبدیل بالاست. در این روش تبلیغ شما به افرادی نشان داده می شوند که قبلا وارد وبسایت شما شده و با برند شما ارتباط برقرار کرده اند. 

تبلیغات کلیکی چطور کار می کنند؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

تبلیغات کلیکی بر اساس کلمات کلیدی به نمایش در می آیند. سرویس هایی همچون Google Adwords به کلمات کلیدی یا عبارت های مدنظر شما که می خواهید تبلیغ شما برای این عبارات به نمایش درآید بسته به حجم جستجو و میزان رقابت در آن ها، امتیاز می دهد. هرچقدر یک عبارت یا کلمه کلیدی تبلیغ دهنده بیشتری داشته باشد، قیمت کلیک آن کلمه افزایش پیدا می کند.

رقابت بر سر نمایش تبلیغ در پلتفرم هایی همچون گوگل که تعداد جایگاه های نمایش تبلیغ در آن ها محدود است، سنگین است. البته مکانیزم گوگل به گونه ای نیست که با افزایش مبلغ پرداختی به ازای هر کلیک بتوان نمایش تبلیغ را تضمین کرد.

تبلیغات کلیکی

متوسط تعداد جستجوی ماهیانه در گوگل 167 میلیارد مورد است.

گوگل ادوردز از طریق یک فرآیند کاملا خودکار حراجی انجام می شود. در این فرآیند گوگل اعتبار تبلیغ و ارتباط آن با مورد جستجوی کاربر را سنجش می کند. با بالارفتن امتیاز کیفیت تبلیغات، جایگاه نمایش تبلیغ افزایش و هزینه هر کلیک برای تبلیغ دهنده کاهش پیدا می کند.

برای افزایش امتیاز کیفیت، تبلیغ شما بایستی جامعه هدف خاصی را هدف گرفته، دارای کلمات کلیدی ارزشمندی باشد، نرخ کلیک بالایی دریافت کند و مشتریان بالقوه را به صفحه ای بهینه سازی شده از نظر SEO هدایت کند.

ما در کنار شما هستیم

ما در کنار شما هستیم تا امتیاز کیفیت شما افزایش یابد و درآمد آنلاین بیشتری کسب کنید

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون به شما کمک می کنیم تا اهداف خود را از تبلیغات کلیکی تعیین، معیارهای کمپین را تعریف و تبلیغات شما ساختاری درستی پیدا کنند. تبلیغات کلیکی فقط پول دادن و منتظر مشتری ماندن نیست. عوامل زیادی در موفقیت یک کمپین کلیکی دخیل هستند.

اگر وقت و اطلاعات کافی برای اجرای کمپین PPC خود ندارید نگران نباشید. کار را به ما بسپارید تا مسیر تبلیغات کلیکی شما را هموار کنیم.

تبلیغات کلیکی

چرا تبلیغات کلیکی برای کسب و کار شما خوب است؟

سریع رشد کنید

سریع رشد کنید

تبلیغات کلیکی ابزاری قدرتمند در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ جهت افزایش نرخ تبدیل و بیشینه سازی ROI است. سرویس های PPC داده محور فرصت های با ارزشی برای برقراری ارتباط بین برند و مشتری هستند. در ادامه به مهم ترین مزایای تبلیغات کلیکی اشاره شده است.

فرصت دیده شدن برابر

فرصت دیده شدن برابر

تبلیغات کلیکی در صورت اجرای صحیح فرصتی برابر را برای کسب و کارهای با مقیاس های مختلف جهت دسترسی به مشتریان هدف فراهم می کند. حتی اگر رقبای شما سال ها هزینه صرف تبلیغات کلیکی کرده باشند، با یک استراتژی درست می توان کمپین را اجرا و در زمان کوتاهی مشتریان بالقوه زیادی را جذب کرد.

هدف گیری دقیق

هدف گیری دقیق

از طریق تبلیغات کلیکی می توان پیام هایی هدفمند بر اساس رفتار جستجو، فعالیت های آنلاین و پلتفرم های مورد علاقه به مشتری ایده ال انتقال داد. خدمات PPC اولویت را با مخاطب مرتبط با تبلیغ می گذارند. از این گذشته در این نوع تبلیغ، گروه سنی، موقعیت جغرافیایی و جنسیت مخاطب نیز قابل کنترل است.

بهبود نمایش برند

بهبود نمایش برند

تبلیغات کلیکی راهی قطعی برای نمایش کالا و خدمات شما در مکان هایی است که مخاطب هدف شما در حال سپری زمان در آن جاست. تبلیغ PPC فاز آگاهی قیف بازاریابی را عملیاتی کرده و باعث دیده شدن برند شما توسط مشتریان با نرخ تبدیل بالا می شود.

نتایج سریع

نتایج سریع

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات کلیکی دستیابی سریع به نتایج است. به محض اجرای کمپین می توانید تغییرات را احساس کنید. هرچند در شروع کار تبلیغات کلیکی بازه زمانی مشخصی برای تست در نظر گرفته می شود تا با بهینه سازی کمپین نتایج ارزشمند حاصل شود.

آزمایش سریع

آزمایش سریع

تست A/B بخش جدایی ناپذیر تبلیغات کلیکی است. کارشناسان PPC نارون از تبلیغ کلیکی شما چند نسخه متمایز ایجاد می کنند تا با بررسی نتایج، به بهترین و بهینه ترین شکل تبلیغات کلیکی در مدت زمان کوتاهی دست پیدا کنند.

تبلیغات کوتاه مدت

تبلیغات کوتاه مدت

آیا بودجه لازم برای دیجیتال مارکتینگ بلند مدت را ندارید؟ تبلیغات کلیکی به شما امکان نمایش کوتاه مدت تبلیغ و نمایش آن به هزاران مخاطب را می دهد. تبلیغات کلیکی راهی مقرون به صرفه برای نمایش کالاها و خدمات جدید شما به بازار است.

داده قابل ردیابی

داده قابل ردیابی

تمامی سرویس های تبلیغ کلیکی به تبلیغ دهندگان داده هایی قابل ردگیری می دهند تا جایی برای حدس و گمان درباره نتایج تبلیغات باقی نماند. گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای پرکاربرد در اندازه گیری معیارهایی همچون تعداد بازدید، تعداد کلیک، و تعداد تبدیل است.

سفارشی سازی کامل

سفارشی سازی کامل

تبلیغات کلیکی به شما گنجینه ای از داده های ارزشمند برای بهینه سازی تبلیغات و حتی بهینه سازی کسب و کار شما می دهد. در تبلیغات PPC قادر خواهید بود تمامی جنبه ها از جمله کلمات کلیدی، هدف گیری مخاطب، جایگاه تبلیغات و حتی مکان جغرافیایی نمایش تبلیغ را تعیین کنید.

46 درصد کلیک ها در صفحات نتایج جستجو مربوط به سه نتیجه اول است.

خدمات تبلیغات کلیکی نارون

با خدمات مدیریت تبلیغات کلیکی نارون تبلیغاتی متقاعد کننده بسازید که با نتایج قابل اندازه گیری همراه باشند.

تیم PPC نارون از ابزارهای زیادی برای درک رفتار مشتری و پیش بینی کلمات کلیدی مورد جستجوی مشتری شما استفاده می کند. ما کلمات کلیدی هدف شما را تعریف و آن ها را بر اساس ارتباط با کسب و کار، حجم جستجو و رقابت طبقه بندی می کنیم. کارشناسان ما برای جلب توجه مخاطب شما به طور پیوسته این کلمات را اصلاح می کنند.

بهینه سازی صفحه فرود

بهینه سازی صفحه فرود

کمیت و کیفیت سرنخ های خود را با کمک نارون افزایش دهید. ما تیترهایی قوی می نویسیم، محتوای تعاملی تولید می کنیم و CTA های مشخص و مناسبی در صفحات فرود شما جای گذاری می کنیم. با بکارگیری اصولی SEO در صفحات فرود، امتیاز کیفیت شما را افزایش و شانس تبدیل را بالا می بریم.

مدیریت PPC

مدیریت PPC

همه چیز تبلیغات کلیکی شما را از تحقیق و تحلیل کلمات گرفته تا استراتژی، اجرا، تعیین پلتفرم های مناسب، تست A/B و نظارت بر تبلیغات را انجام می دهیم. همکاری با ما یعنی دستیابی به نتایج سریع و ترافیک باکیفیت به صفحه فرود شما.

بهینه سازی نرخ کلیک (CTR)

بهینه سازی نرخ کلیک (CTR)

مشتریان هدف خود را در زمان مناسب و در پلتفرم مناسب جذب کنید و آن ها را به انتهای قیف فروش هدایت کنید. ما برای شما تبلیغات جذابی می نویسیم، طراحی صفحات فرود شما را تست می کنیم، و فرم های کاربرپسندی برای جذب سرنخ طراحی می کنیم.

تست A/B تبلیغ

تست A/B تبلیغ

برای دستیابی به حداکثر تاثیرگذاری کمپین، نسخه های متفاوتی از تبلیغ و صفحه فرود طراحی می کنیم. این تفاوت ها در متن، گرافیک تیترها و CTA است تا به موفق ترین شکل تبلیغ شما دست پیدا کنیم. این تست علاوه بر تاثیر مثبت بر تبلیغ فعلی ، اطلاعات ارزشمندی جهت تبلیغات آینده در اختیار شما قرار خواهد گذاشت.

کمپین های ریتارگتینگ

کمپین های ریتارگتینگ

جامعه هدف مشخصی را هدف بگیرید و از کمپین های مقرون به صرفه ریتارگتینگ برای هدف گیری مجدد آن ها استفاده کنید. ما در نارون با شناسایی کمپین های موفق شما، تبلیغات ریتارگتینگی جهت نمایش برای افرادی که قبلا نسبت به کالا یا خدمات شما علاقه نشان داده اند طراحی می کنیم.