استراتژی سئو (SEO) و تحقیق کلمات کلیدی

ما قلبی تپنده به فعالیت های سئو شما پیوند می زنیم

داشتن استراتژی سئو به شما در منحرف نشدن از مسیر تولید محتوا کمک می کند. با تحقیق کلمات کلیدی به جای آن که در تولید محتوا خواسته مخاطب را حدس بزنید، محتوایی بسازید که واقعا مردم در پی آن هستند. اگر محتوای شما بی هدف و پراکنده باشد، موتورهای جستجو سخت تر وبسایت شما را ایندکس خواهند کرد.

ما توازن بین کلمات کلیدی عمومی و تخصصی شما را برقرار کرده و محتوایی دقیقا مرتبط با جستجوی کاربر به او ارائه می کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا کارشناسان نارون شما را نسبت به ظرفیت‌های داشتن یک استراتژی منسجم راهنمایی کنند.

استراتژی سئو

کامل ترین استراتژی کلمات کلیدی

استراتژی سئو

درک انتظارات مخاطب از جستجو، اگر نگوییم مهمترین بخش، ولی بخش مهمی از استراتژی سئو است. ما در نارون با در نظر گرفتن کلمات کلیدی فعلی دارای جایگاه شما، اهداف کسب و کار ، و نحوه جستجوی مخاطب، برای شما استراتژی هدفمندی طراحی می کنیم که ترافیک، دیده شدن و تبدیل را به همراه خواهد آورد. داشتن یک استراتژی کلمات کلیدی هدفمند هسته موفقیت بازاریابی آنلاین شماست.

تدوین یک استراتژی موثر با درک شروع می شود. درک کسب و کار، اهداف، مشتریان، و از همه مهم تر نحوه جستجوی مخاطب. برای این منظور ما با استفاده از ابزارهای تخصصی میزان رقابت در کلمات کلیدی مختلف را تعیین می کنیم. سپس با توجه به حجم جستجوی آن کلمات، اولویت ها مشخص می شوند. البته این همه ماجرا نیست. ما در مسیر تدوین استراتژی به تصویر بزرگتر و چشم انداز پروژه نیز نگاه می کنیم.

استراتژی کلمات کلیدی چه سودی برای کسب و کار شما دارد

یک استراتژی هدفمند و فکر شده فقط ترافیک وبسایت و نرخ تبدیل شما را افزایش نخواهد داد. بلکه باعث افزایش آگاهی از برند نیز می شود. استراتژی خوب علاوه بر دیده شدن برند و جلب توجه، موجب انتقال اطلاعات مفید به مخاطبان می شود. با این کار نقاط تماس با مشتریان بالقوه افزایش یافته و برند شما به عنوان نامی معتبر در حوزه تخصصی خود شناخته خواهد شد. بعلاوه استراتژی خوب به شما در فروش کالاها یا خدمات به افرادی که قبل از این نمی توانستند شما را از طریق موتور جستجو پیدا کنند کمک می کند.

توجه به این نکته مهم است که استراتژی کلمات کلیدی تنها قسمت بالای یک کوه یخ است. تعیین کلمات کلیدی، پایه و پیش زمینه تولید محتواست. با گذر رمان و توجه به الگوهای رفتاری مخاطبان و آمارها، تغییراتی در استراتژی کلمات کلیدی اعمال می شود. ما فعالانه عبارات جدید را هدف قرار می دهیم تا از ارزش آن‌ها برای برند و کسب‌و‌کار شما بهره ببریم.

استراتژی سئو

گام های سئو (SEO) خود را حساب شده بردارید

ما در نارون می دانیم که هر کسب‌و‌کار، حوزه کاری، بازار هدف، و هر کاربری ویژگی‌های خاص خود را دارد. یک استراتژی سئو خوب بایستی قصد کاربر از جستجو را شناسایی کند.ما با تعریف راه های مختلف جستجوی کاربر، استراتژی سئو داخلی متناسبی طراحی می کنیم. دستیابی به جایگاه های بالای نتایج جستجو در گروی اجرای دقیق و ردیابی این راهکارهاست.

درک کامل و عمیق کسب و کار شما و اولویت های مخاطب

تدوین یک استراتژی اختصاصی برای دیده شدن محتوا

پیاده سازی پارامترهای اندازه گیری و اصلاح استراتژی به تناسب آمار

با نارون استراتژی سئو (SEO) خود را در مسیر درست قرار دهید

استراتژی با کیفیتی که به دقت تحقیق و تحلیل شده، اساس موفقیت یک کمپین سئو است. دستیابی به جایگاه بالا در کلمات کلیدی مورد جستجوی مخاطب ایده‌ال باعث افزایش چشمگیر تعداد سرنخ و نرخ تبدیل می‌شود.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون به شما در راه‌اندازی وبسایتی مستحکم و متمایز شدن از رقبا کمک می‌کنیم. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بر اساس نوع کسب و کار، سطح رقابت، و حوزه کاری، گزارش دقیقی از کلمات کلیدی مفید به شما ارائه دهند.

استراتژی سئو

فریب راهکارهای کلاه سیاه را نخورید!

استراتژی سئو

تا همین چند سال پیش، استراتژی سئو تنها محدود به ایجاد حجم وسیعی از کلمات کلیدی در صفحه و افزایش تعداد لینک های وبسایت شما در فضای وب بود. راحت ترین راه برای اجرای این استراتژی، که با عنوان سئو کلاه سیاه شناخته می شود، تکرار کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) و کشت لینک (Link Farming) بود. برای مثال اگر وبسایت درباره آموزش زبان بود، انواع و اقسام کلمات و عبارات مرتبط با زبان انگلیسی ولی نامرتبط با محتوای وبسایت در صفحه گنجانده می شد.

در آن زمان متاسفانه الگوریتم گوگل دارای حفره‌هایی بود که امکان انجام چنین کلک‌هایی را به راحتی فراهم می‌کرد. حتی در برخی موارد کلمات کلیدی با رنگ سفید در پس زمینه سفید قرار می گرفت تا به هر نحوی به خورد موتورهای جستجو داده شود. امروز هم خیلی از شرکت های معروف این حوزه برای گرفتن نتایج کوتاه مدت از این تکنیک ها استفاده می‌کنند.

استراتژی سئو (SEO) خود را ارتقا دهید

در حال حاضر سئو آن چنان پیچیده و پویا شده که برای موفق شدن و موفق ماندن در آن بایستی راهکار و بودجه ای مشخص به آن تخصیص داد. برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جستجو و ماندن در‌آن جایگاه به یک تیم دیجیتال مارکتینگ متخصص و حرفه‌ای نیاز است. سئو چیزی فراتر از متون وبسایت، لینک ها و کلمات کلیدی است. امروزه استراتژی سئو دربرگیرنده مجموعه ای از فعالیت ها همچون بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، مدیریت ارتباط با مشتریان، و تدوین یک استراتژی محتوای هوشمندانه است. این استراتژی بایستی باعث بهترین شکل تعامل از طریق تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) شود. 

و در آخر یک استراتژی خوب بایستی از طریق محتوای باکیفیت و برقراری ارتباط با وبسایت های مرتبط، لینک هایی اصیل و غیر تقلبی ایجاد کند. این سطح از پیچیدگی نیازمند متخصصانی در حوزه طراحی UI و UX ، کارشناسی تبدیل، تحلیل کلمات کلیدی، تولید محتوا و … است. ناگفته پیداست که تدوین استراتژی و اجرای سئو به هیچ وجه کار یک نفر نیست.

استراتژی سئو

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه‌سازی محتوا برای کاربر نه تنها باعث رضایت او می‌شود، بلکه خوشنودی موتورهای جستجو را نیز به همراه خواهد آورد. استراتژی کلمات کلیدی ما باعث ایجاد توازن بین عبارات کلی و عبارات تخصصی حوزه کاری شما می شود. تحقیق کلمات کلیدی علاوه بر دانش نیازمند خلاقیت نیز هست. ما تمامی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را گردآوری و آن ها را از فیلترهای مختلفی عبور می دهیم تا به مجموعه ای نهایی از کلمات کلیدی هدفمند برسیم.

استراتژی سئو

بکارگیری تجربیات شما

در‌طی سال‌ها کار با مشتریان مختلف آموخته‌ایم که نظرات و تجربیات مشتریان کمک بزرگی به طراحی استراتژی کلمات کلیدی می‌کند. ما مشتاقیم که نظرات شما را بشنویم، چرا که هیچکس بهتر از شما کسب و کارتان را نمی شناسد. کارشناسان ما با کمک شما مخاطب هدف را تعریف و ارزش ویژه ای که کسب و کار شما به بازار ارائه می کند را تعیین می کنند.

استراتژی سئو

تحقیق کاربر محور

هدف نهایی تحقیق کلمات کلیدی، افزایش دیده شدن وبسایت، دریافت سرنخ های بیشتر، افزایش فروش، افزایش تبدیل و در نهایت افزایش درآمد است. از این رو در تمامی مراحل فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، با مد نظر قرار دادن کاربر، کلمات یا عباراتی را انتخاب می کنیم که مخاطب دقیقا به دنبال آن ها می گردد. 

استراتژی سئو

درک مخاطب ایده ال

ما با تعریف خصوصیات و رفتارهای مخاطب در جستجو، کلماتی را انتخاب می کنیم که مشتریان با شانس تبدیل بالا را جذب کنند. تلفیق این راهکار تحقیقاتی با محتوای باکیفیت موجب بهبود نمایش ارگانیک برند شما می شود.

استراتژی سئو

تحلیل رقبا

پیدا کردن کلمات کلیدی که رقبای شما در آن سرمایه گذاری کرده اند، روشی خوب برای تکمیل فهرست کلمات کلیدی شماست. ما استراتژی خود را به تناسب رقابت در هر کلمه کلیدی تنظیم می کنیم.

استراتژی سئو

مرتبط بودن کلمه کلیدی

در تحقیق کلمات کلیدی، مرتبط بودن آن کلمات بیشترین اهمیت را دارد. اگر کلمات کلیدی انتخاب شده ارتباطی با محتوای شما نداشته باشد نمی توان انتظار جذب سرنخ یا تبدیل و یا حتی قرار گرفتن در جایگاه های بالای نتایج جستجو را داشت.

استراتژی سئو

تحقیق نتیجه گرا

ما علاوه بر تکیه به تجارب خود، از ابزارهای تخصصی تحقیق کلمات کلیدی برای خدمات رسانی به مشتریان خود استفاده می کنیم. ما علاوه بر دید بلندمدت، با دنبال کردن آخرین ترندهای شبکه های اجتماعی و هشتگ ها، به دنبال فرصت برای رشد سریع کسب و کار شما نیز هستیم.

فرآیند جامع تحقیق کلمات کلیدی نارون

جمع آوری حجم زیادی از کلمات کلیدی مرتبط از منابع مختلف

همچون رقبا، ابزارهای تخصصی، داده ها قبلی شما، توصیه ها و پیشنهادات گوگل، ایده های تیم فنی ما.

ارزیابی کلمات کلیدی جمع آوری شده با

فرمول اختصاصی نارون و استخراج مرتبط ترین و ملموس ترین عبارات.

دسته بندی کلمات کلیدی استخراج شده به گروه های هدف.

گروه ها بر اساس نیازها، اهداف و بودجه بندی شما تعریف می شوند. در این مرحله اساس استراتژی SEO طراحی می شود.

تصمیم گیری درباره اینکه کدام کلمات کلیدی به چه صفحاتی مرتبط شوند.

تعریف فرصت های موفقیت و دستیابی به جایگاه سریع. تعیین گپ های محتوایی.

ارائه یک استراتژی جامع و همه جانبه که

به عنوان بخشی یکپارچه از دیجیتال مارکتینگ شما قابل به کارگیری است.