سئو داخلی

صفحات خود را حرفه ای بهینه سازی کنید و با گوگل دوست شوید

بهینه سازی موتور جستجو داخلی یا سئو داخلی یکی از بهترین راهکارهای هدایت ترافیک با ارزش به وبسایت شماست. با سئو داخلی می توان سرنخ های باکیفیتی را جذب و در ادامه به مشتری تبدیل کرد.

با استفاده از خدمات سئو داخلی نارون از عملکرد کارامد صفحات خود اطمینان حاصل کنید.

سئو داخلی موتور جستجو

سئو داخلی (On-Page SEO) چیست

سئو داخلی موتور جستجو

سئو داخلی فرآیند بهینه سازی صفحات وبسایت از لحاظ کلمات کلیدی، با هدف ارتقای جایگاه آن ها در نتایج جستجوست. سئو داخلی شامل تغییر در عناصری همچون تگ عناوین، سرفصل ها، محتوا و … است.

مهم ترین نکته درباره SEO داخلی این است که شما قادر به تغییر عوامل تاثیرگذار بر آن هستید. کیفیت تغییرات اعمال شده در تعیین جایگاه صفحه نقش مهمی بازی می کند. سئو داخلی فرآیندی نیست که فقط یک بار در وبسایت انجام شود و با گذر زمان و انتشار محتوای جدید، بایستی به طور پیوسته اجرا و بهینه سازی گردد.

عناصر سئو داخلی چه چیزهایی هستند

موتورهای جستجو در زمان تعیین جایگاه صفحات وبسایت شما در بین نتایج، عناصر و عوامل زیادی را در نظر می گیرند. از لحاظ سئو داخلی می توان به عناصر زیر اشاره کرد.

محتوای صفحه

کاربر چون فکر می کند شما اطلاعات مدنظر او را ارائه می کنید وارد صفحه شما می شود. گوگل هم برای کمک به این هدف، محتوای صفحه شما را به دقت پویش می کند. در نتیجه تطابق محتوای صفحه با مقصود کاربر امری ضروریست.

برای مثال وقتی کاربر «دستور پخت قرمه سبزی» را جستجو می کند دوست ندارد وارد صفحه ای شود که درباره فواید قرمه سبزی برای بدن توضیح داده است. در زمان ساخت صفحات وب و بهینه سازی سئو داخلی لازم است که به تطابق کلمات کلیدی با محتوای صفحه توجه شود. این کار به گوگل کمک می کند محتوای مرتبطی به کاربر نشان داده و در نتیجه جایگاه شما ارتقا خواهد یافت.

سئو داخلی موتور جستجو
سئو داخلی موتور جستجو

متاتگ

متاتگ ها اطلاعات تکمیلی درباره محتوای صفحه را به موتور جستجو می دهند. با کاربرد متاتگ عبارت مورد جستجوی کاربر ارتباط بیشتری با محتوای صفحه شما خواهد داشت و در نتیجه علاوه بر ارتقای جایگاه، باعث افزایش نرخ کلیک و نرخ تبدیل صفحه شما نیز می شود.

تگ عنوان

عنوان اولین چیزی است که مخاطب در جستجوی خود می بیند. این عنوان به او در تصمیم گیری درباره کلیک کردن روی آن نتیجه جستجو و یا رد شدن از روی آن کمک می کند. گوگل با بررسی تگ عنوان، تفاوت و ارتباط آن با باقی محتوا را تشخیص می دهد. به مثال قرمه سبزی بر می گردیم. اگر عنوان شما «دستورالعمل پخت قرمه سبزی» بود و محتوای شما درباره فواید قرمه سبزی برای بدن، جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست خواهید داد.

عنوان شما بایستی مختصر و مفید باشد تا در نتایج جستجو به خوبی به نمایش درآید.

سئو داخلی موتور جستجو
سئو داخلی موتور جستجو

آدرس صفحه

گوگل آدرس های کوتاه تر را بیشتر دوست دارد، چون پویش (کراول) آن ها ساده تر است. بهترین کار ایجاد آدرس های ساده، تمیز و خوانا است. آدرس شما بایستی طبق اصول سئو باشد. آدرس هایی که دارای علامت ها و اعداد تصادفی هستند باب میل گوگل نیستند.

چرا خدمات سئو داخلی نارون

سئو به جذب ترافیک با ارزش و رشد کسب و کار شما کمک می کند. سرمایه گذاری در سئو برای اطمینان از عملکرد اصولی وبسایت شما ضروری است. کارشناسان سئو نارون دارای سال ها تجربه و تخصص لازم جهت برنامه ریزی و اجرای کمپین SEO داخلی شما هستند.

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس هستیم. اگر به دنبال راهکارهای داده محور با نتایج واقعی هستید به ما اعتماد کنید. نارون فقط به دنبال بستن قرارداد با شما نیست و به شما تضمین می دهیم که کسی بهتر از ما SEO داخلی شما را اجرا نخواهد کرد. با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان پروپوزال خدمات سئو خود را دریافت کنید.

تفاوت سئو داخلی و فنی چیست

سئو داخلی موتور جستجو

اکثر افراد سئو داخلی و سئو فنی (تکنیکال) را یکسان می دانند. ولی این دو در مفهوم تفاوت های اساسی با هم دارند. سئو فنی به عواملی همچون سرعت بارگذاری صفحه، محتوای تکراری، ساختار وبسایت، اسکیما و ایندکس شدن می پردازد. به عبارتی دیگر سئو فنی بر کلیت وبسایت متمرکز است، در حالی که SEO داخلی روی تک تک صفحات و بهینه سازی محتوا تمرکز دارد.

چرا سئو داخلی مهم است

اگر به دنبال آن هستید که موتورهای جستجو شما را بیشتر به مخاطبان نشان دهند بایستی سئو داخلی را جدی بگیرید. گوگل هنوز به کلمات کلیدی محتوا توجه می کند. اما از آن جایی که خیلی از افراد به هر نحوی شده تمامی کلمات کلیدی مدنظر خود را در قسمتی از محتوا جای می دهند، تاثیر این کار در تعیین جایگاه به شدت کاهش پیدا کرده است.

با پیچیده تر شدن الگوریتم جستجوی گوگل و تمرکز آن بر تجربه کاربر، عوامل کاربر-محور بیش از پیش اهمیت یافته اند. با اجرای صحیح SEO داخلی موتورهای جستجو درک بهتری از محتوای شما کسب کرده و ارتباط جستجوی کاربر با محتوای شما را بهتر تشخیص می دهند. کاربر هم از نتیجه نهایی رضایت بیشتری خواهد داشت.

سئو داخلی موتور جستجو