بازاریابی ایمیلی

دسترسی مستقیم به مخاطب هدف با محتوای درست

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ امکان تعامل سریع و موثر با مشتریان جدید و بهبود وفاداری مشتریان فعلی را فراهم می کند. بازاریابی ایمیلی دارای بالاترین ROI در فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است که سه هدف عمده را دنبال می کند: آگاهی از برند، تعامل با مشتری، و حفظ مشتری.

آیا شما از ظرفیت بازاریابی ایمیلی در استراتژی کسب و کار خود استفاده می کنید؟ فرصت برقراری ارتباط با مشتریان را از دست ندهید و با خدمات بازاریابی ایمیلی نارون کمپین هایی متناسب با اهداف خود اجرا کنید.

بازاریابی ایمیلی

روزانه حدود 306.4 میلیارد ایمیل جا به جا می شود.

بازاریابی ایمیلی چیست؟

جامعه ای وفادار برای برند خود ایجاد کنید

بازاریابی ایمیلی

در دیجیتال مارکتینگ ابزاری قدرتمندتر از بازاریابی ایمیلی برای تولید و تبدیل سرنخ وجود ندارد. مطالعات نشان می دهند که علیرغم رشد و همه گیری پیام رسان های موبایل، حدود 61 درصد مصرف کنندگان ترجیح می دهند که از طریق ایمیل با برند مدنظر خود ارتباط برقرار کنند. کاربرد گسترده ایمیل باعث شده بازاریابی ایمیلی اهمیت بالایی در فعالیت های بازاریابی پیدا کنند.

بازاریابی ایمیلی زیرشاخه ای از دیجیتال مارکتینگ است که برای ایجاد آگاهی از برند، ترغیب به خرید، و ایجاد ارتباطات موثر با مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. در این راهکار ایمیل های شخصی سازی شده به صورت خودکار برای افراد مشترک در لیست ایمیل کسب و کار ارسال می شوند.خبرنامه های هفتگی، اطلاع رسانی درباره تخفیف های جدید، پرسشنامه و دعوتنامه از فرم های بازاریابی ایمیلی هستند.

بازاریابی ایمیلی خود را با نارون انجام دهید

عدم درک صحیح از بازاریابی ایمیلی و نحوه بهینه سازی کمپین های  B2B و B2C منجر به بازاریابی ناهماهنگ، حجم مشتری کمتر و افت وفاداری مشتریان می شود. بازاریابی ایمیلی خود را با تمرکز بر تبدیل انجام دهید و هزینه های خود را هوشمندانه صرف کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون طیف متنوعی از خدمات ایمیلی را متناسب با نیازها، توان مالی و مخاطب هدف شما ارائه می کند. همین امروز با ما تماس بگیرید و ظرفیت بازاریابی ایمیلی کسب و کار خود را بسنجید.

بازاریابی ایمیلی

چرا بازاریابی ایمیلی مهم است

ارائه ارزش بیشتر به مشتری و دریافت نتایج بهتر

احتمالا شما هم مانند خیلی از افراد این سوال را می پرسید. چرا با وجود دسترسی وسیع به شبکه های اجتماعی و رشد تصاعدی کاربران این شبکه ها باید به بازاریابی ایمیلی اهمیت داد؟ نکته این جاست: مردم هر روز ایمیل خود را چک می کنند. در واقع 44 درصد افراد ایمیل خود را برای پیدا کردن کد تخفیف برندهای مدنظرشان بررسی می کنند. این تنها بخشی از ماجراست. با فرصت های متعددی که این راهکار بازاریابی فراهم کرده می توان تبدیل های بیشتری برای کسب و کار ایجاد کرد.

ایجاد مشتری وفادار

ایجاد مشتری وفادار

برای برقراری ارتباط قوی با مشتری بایستی به طور مرتب با او تعامل برقرار کرد. بعلاوه، هزینه تعامل با مشتریان فعلی از طریق بازاریابی ایمیلی نسبت به دیگر کانال های بازاریابی همچون تبلیغات کلیکی و بازاریابی شبکه های اجتماعی چیزی بین 6 تا 12 برابر ارزان تر است. کمپین های هدفمند ایمیلی نه تنها باعث رونق گرفتن کسب و کار می شوند، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز خواهند شد.

01

گسترش دسترسی کسب و کار

گسترش دسترسی کسب و کار

بازاریابی ایمیلی نسبت به راهکارهای بازاریابی سنتی دارای دسترسی به مخاطب بیشتری هستند. طبق آمار حدود 92 درصد از کاربران اینترنت حداقل دارای یک ایمیل هستند.با اجرای حرفه‌ای کمپین ایمیلی می‌توان بدون ایجاد مزاحمت و از طریق هر دستگاهی به مخاطب هدف دسترسی داشت. دسترسی داشت.

02

برقراری ارتباط شخصی با مخاطب

برقراری ارتباط شخصی با مخاطب

شخصی سازی ارتباط با مخاطب یکی از مزایای متعدد استفاده از بازاریابی ایمیلی B2B و B2C است. در بازاریابی سنتی تمرکز بر انتقال پیامی کلی به گروه بزرگی از مخاطبان است. اما بازاریابی ایمیلی امکان ارسال کدهای تخفیف، پیام های شخصی سازی شده بر اساس تاریخ تولد، موقعیت مکانی و ارزش طول عمر مشتری (CLV) را می دهد

03

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه

بازاریابی ایمیلی نسبت به بازاریابی سنتی به نیروی کار به مراتب کمتری نیاز دارد. در این راهکار امکان برقراری ارتباط و تعامل با بازار هدف (از چند نفر گرفته تا چند هزارنفر) در چند دقیقه فراهم است.

04

تست کمپین های ایمیلی

تست کمپین های ایمیلی و بهبود نتایج

در بازاریابی ایمیلی راه های متنوعی جهت تست تاثیرگذاری ایمیل ها وجود دارد. می توان با انجام تست های A/B تقریبا تمامی اجزای یک ایمیل را بررسی و کارایی آن ها را سنجش کرد. این تست ها دیدگاهی ارزشمند در مورد نقاطی می دهد که امکان تقویت آن ها وجود دارد.

05

ردیابی آمار

ردیابی آمار

آمار و داده های خروجی سرویس دهنده ایمیل، دیدی وسیع درباره عملکرد کمپین های ایمیلی به دست می دهد. از جمله داده های خروجی می توان به نرخ باز کردن ایمیل، تعداد کلیک ها روی عناصر مختلف ایمیل، بستن ایمیل و نرخ تبدیل اشاره کرد. این آمارها در بهبود کارایی کمپین نقش بسزایی دارند.

06

خدمات بازاریابی ایمیلی نارون

راهکارهایی برای تبدیل مشتری بیشتر

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون از تطابق خدمات بازاریابی ایمیلی خود با نیازها و توان مالی مشتریانمان اطمینان حاصل می کنیم. طیف خدمات ایمیلی ما بر اساس اهداف شما متنوع است.

استراتژی و بررسی عملکرد بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ شما بایستی با ظهور و افول ترندها سازگار باشد. ما با بررسی بازاریابی ایمیلی B2C و B2B ، عوامل تاثیرگذار بر موفقیت بازاریابی و مشکلات احتمالی استراتژی شما را تعیین می کنیم.

بررسی قالب

بررسی قالب

کارشناسان ما برای داشتن تصویری واضح از وضعیت تعامل و عملکرد کمپین، قالب های ایمیل شما را بررسی می‌کنند. طراحی ایمیل، تیترها و عناوین، و CTA ها از عناصر اصلی هستند که مورد ارزیابی قرار می گیرند.

بررسی فنی

بررسی فنی

کارشناسان ما با بررسی ایرادات فنی ستاپ فعلی شما، از رسیدن ایمیل‌ها به صندوق هدف اطمینان پیدا می‌کنند. ایرادات احتمالی شامل شناسایی به عنوان اسپم، قابلیت رسیدن به مقصد، و لیست سیاه شدن دامنه و IP ارسال کننده می شود.

بررسی داده ها

بررسی داده ها

سالانه 25 تا 33 درصد آدرس های موجود در لیست ایمیل از رده خارج می شوند. ما برای اطمینان از فعال بودن ایمیل های دریافت کنندگان، با استفاده از معیارهای خود کمپین های قبلی شما را مورد سنجش قرار می دهیم.

بررسی برنامه

بررسی برنامه

ما سیستم اتوماسیون ایمیل، گروه‌بندی مخاطب، سلامت لیست ایمیل، و استراتژی بازاریابی ایمیل شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم. هدف تعیین بهترین راه ممکن جهت بهبود نتایج بازاریابی است.

توصیه ها

توصیه ها

پس از پایان بررسی ها، توصیه های خود برای بهبود کد و طراحی، محتوا و CTA ها را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه می کنیم. در این پروپوزال تناوب ارسال ایمیل، زمان ایده ال ارسال، اتوماسیون و پتانسیل تست A/B نیز گنجانده شده است.

طراحی و توسعه قالب اختصاصی

آیا افراد لازم برای ساخت خبرنامه و قالب ایمیل های ارسال را ندارید؟ ما برای شما قالب هایی منحصر بفرد طراحی و پیاده سازی می کنیم که روح برند شما در آن جریان داشته باشد.

طراحی قالب اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی

ما در نارون بر این باوریم که یک ایمیل عالی چیزی فراتر از پیام های جذاب است. ما برای شما قالب هایی منحصر به برند شما طراحی می‌کنیم که قابلیت نمایش در دستگاه‌های مختلف را داشته باشد. ریسپانسیو و تمیز !

نصب روی سرویس دهنده ایمیل

نصب روی سرویس دهنده ایمیل

برای نصب قالب روی سرویس دهنده ایمیل خود مشکل دارید؟ جای نگرانی نیست! ما قالب طراحی شده را بر روی سرویس دهنده شما نصب می کنیم تا فقط زحمت ارسال ایمیل با شما باشد.

تست و تضمین کیفیت

تست و تضمین کیفیت

ما قالب های طراحی شده را با استفاده از ابزارها و سکوهای مختلف تست می کنیم تا همه چیز سر جای خودش باشد. کدها و ریسپانسیو بودن ایمیل نیز قبل از تحویل بررسی می شوند.

آموزش استفاده از قالب

آموزش استفاده از قالب

زیبایی کار ما وقتی خود را نشان می دهد که شما به طور بهینه ای بتوانید از آن استفاده کنید. ما به شما آموزش می دهیم که چطور از قابلیت های قالب طراحی شده خود به بهترین نحو استفاده کنید.

چرا نارون را برای مدیریت بازاریابی ایمیلی خود انتخاب کنم

با راهکارهای نو از رقبا متمایز شوید

خدمات فول سرویس بازاریابی ایمیلی

خدمات فول سرویس بازاریابی ایمیلی

نارون یکی از معدود شرکت های ایرانی فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که مجموعه کاملی از خدمات بازاریابی ایمیلی را به مشتریان خود ارائه می کند. از طراحی قالب اختصاصی تا ارائه راهکار برای توسعه لیست ایمیل و افزایش نرخ تبدیل ایمیل را برای شما انجام می دهیم.

تست A/B

تست A/B

کار ما فقط طراحی و ارسال خبرنامه نیست. برای دستیابی به نتایج واقعی تمامی جنبه های کمپین ایمیل شما را مورد ارزیابی قرار می دهیم، از عنوان تا تناوب زمانی ارسال ایمیل. این تست ها به ما در پیدا کردن بهترین راهکار ممکن بازاریابی ایمیلی کمک می کند.

دیجیتال مارکتینگ یکپارچه

دیجیتال مارکتینگ یکپارچه

نرخ ROI در بازاریابی ایمیلی بسیار بالاست. اما شما برای به حداکثر رساندن ROI، افزایش کارایی و افزایش اعتماد مشتری، به مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی متناسب با برند خود احتیاج خواهید داشت. کار ما دیجیتال مارکتینگ است و می توانیم تکنیک های مرتبط را با کمپین های ایمیلی شما یکپارچه سازیم.

گزارش های دقیق

گزارش های دقیق

ما برای شما کمپین هایی متناسب با نیازهای خاص شما طراحی می کنیم، آن ها را مدیریت می کنیم و گزارش کاملی از کارایی این کمپین ها به شما می دهیم. از تعداد باز شدن ایمیل گرفته تا ترافیکی که ایمیل ها به وبسایت شما می فرستند. گزارش های لحظه ای از طریق گوگل آنالیتیکس و گزارشات ماهانه نارون دیدی روشن از کمپین ایمیل شما فراهم خواهند کرد.